Нещодавно студія Toei Animation оголосила про запуск нового бренду «ETERNA», під яким планується випуск нових оригінальних проєктів. Підсумуємо.
Новий аніме-лейбл
Створення «ETERNA» стало відповіддю на міжнародний успіх короткометражного аніме Toei «Magic Candies» (оригінальна назва «Amedama»). Цей фільм отримав численні нагороди і навіть потрапив у номінацію на премію Оскар у категорії «Найкращий анімаційний короткометражний фільм».
Назва «ETERNA», що походить від англійського слова «eternal» («вічний»), відображає прагнення створювати твори, які надовго залишаться важливими для глядачів. Слоган лейбла: «Ми створюємо вільну і незабутню анімацію, що залишається в серці».
Основними цінностями бренду є: оригінальність, ексклюзивність, майстерність, якість і відповідальність. Першим проєктом нового лейбла стане короткометражка «FOXING: Kitsuné-tsuki», режисерський дебют Такеру Шінодзуки.
Фільм, запланований на 2026 рік, у поетичній та візуальній формі розкриватиме емоційну трансформацію головної героїні на шляху до особистої свободи, а також зачіпатиме універсальні теми самотності, фантазії та внутрішньої боротьби у сучасному світі.
Деталі будуть представлені на Міжнародному фестивалі анімації в Ансі 2025, який відбудеться у Франції з 8 по 14 червня.
+ Немає коментарів
Додайте свій