Новини

Продюсер розглядає штучний інтелект як порятунок від кадрового дефіциту

Нещодавно Таїкі Сакурай, відомий аніме-продюсер, виступив на IT- та електронній виставці CEATEC, де поділився своїм баченням та потенціалом штучного інтелекту в динамічній аніме-індустрії. Ми зібрали основні тези його доповіді.

Кадровий голод vs. Занепокоєння про робочі місця

Багато шанувальників аніме висловлюють рішучий спротив щоразу, коли студії анонсують використання ШІ-інструментів у виробництві. Основне занепокоєння викликає те, що аніматори можуть бути поступово витіснені цією технологією та, як наслідок, втратять свою роботу.

Однак Сакурай спростував цей поширений міф. Хоча повне заміщення людської праці ШІ, на його думку, було б “негуманним“, поточна ситуація в індустрії є не менш жорсткою.

Через критичний дефіцит персоналу аніматори часто працюють в умовах значного цейтноту, змушені створювати величезну кількість малюнків вручну. Це, як відомо, призводить до серйозних проблем зі здоров’ям.

Ситуація настільки напружена, що постійне зменшення кількості охочих стати аніматорами вже стало предметом похмурих жартів в індустрії. Продюсери дійшли до питання: чи залишиться в студіях хоч хтось, якщо навіть ШІ одного дня повністю візьме роботу на себе?

Досвід використання ШІ: Приклад Netflix та «The Dog & The Boy»

Сакурай використав приклад короткометражного фільму Netflix «The Dog & The Boy», де він виступав продюсером, щоб проілюструвати негативне ставлення аудиторії до штучного інтелекту. У цьому проєкті використовувалися промпти — текстові чи голосові запити для генерації зображень.

Процес був таким: ШІ генерував зображення, потім обиралося те, що найбільше відповідало творчому баченню, і вручну доопрацьовувалося.

Фільм викликав шквальну критику, і вкрай негативна реакція змусила керівництво Netflix неодноразово викликати Сакурая для пояснення використання ШІ. Зрештою, його не тільки не притягнули до відповідальності, але й запропонували розглянути продовження.

Новий напрямок: Персональний ШІ-асистент

Зараз Сакурай заснував власну студію Salamander Pictures. Спільно з художником Кенічіро Томіясу він працює над інноваційною моделлю ШІ. Ця модель здатна на основі простих ескізів генерувати сотні різних, деталізованих варіантів. З цих пропозицій Томіясу обирає ту ілюстрацію, яка найкраще відповідає його унікальному стилю.

Ключова умова цього проєкту полягає в тому, що після завершення роботи використана ШІ-модель буде видалена. Це дозволяє Томіясу безпечно використовувати інструмент як свого роду персонального асистента, не побоюючись за свою творчу унікальність.

Головна мета всіх цих експериментів — скоротити певні проміжні етапи виробництва в майбутньому, таким чином ефективно протидіючи гострому дефіциту робочої сили в аніме-індустрії.

Вам також може сподобатися

+ Немає коментарів

Додайте свій